  • 1. Data: 2006-07-02 07:42:47
    Temat: Gwarancja
    Od: "Wojtek" <wojkoo[nospam]@poczta.onet.pl>

    Witam serdecznie

    Mam nastepujace pytanie.
    Przedstawie scenariusz:
    Pan Nowak prowadzi jednoosobowa dzialalnosci gospodarcza pod nazwą NOWAX.
    Wykonuje na zamowienie oprogramowanie dla malych firm.
    Podpisuje z nimi umowy o dzielo.
    ZAwsze daje jakis okres X gwarancje na swoje programy.
    I chodzi wlasnie o ta gwarancje.
    Co sie z nia dzieje w przypadku kiedy pan Nowak zamknie dzialalnosc
    a gwarancja jeszcze trwa? Co sie tez z nia dzieje jesli zawiesi dzialalnosc?
    Czy ona przepada czy pan Nowak ciagle odpowieada przed bylymi klientami
    i musi trzymac sie warunkow gwarancji okreslonych umowa.
    Strona umowy jest klient oraz NOWAX - Nowak.

    Dzieki
    Pozdr

  • 2. Data: 2006-07-02 08:49:43
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 09:42:47 +0200, Wojtek napisał(a):

> [...]
    > i musi trzymac sie warunkow gwarancji okreslonych umowa.
    > Strona umowy jest klient oraz NOWAX - Nowak.

    praktycznie nie odpowiada a teoretycznie to zależy od firmy. Jeżeli osobowa
    to teoretycznie gwarancja jest jego zobowiązaniem i trzeba by sprawdzić jak
    w określonej DG są tranktowane zobowiązania w przypadku likwidacji.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-07-04 08:41:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ...@...c wrote:

> [...]
    > osobowa to teoretycznie gwarancja jest jego zobowiązaniem i trzeba by
    > sprawdzić jak w określonej DG są tranktowane zobowiązania w przypadku

    Jakiej likwidacji? Zlikwidować osobę fizyczną? Jak? Kałaszem?

    Na szczęście zobowiązania osoby fizycznej związane z jej działalnością
    gospodarczą nie wygasają po zakończeniu prowadzenia DG. Jedyny znany mi
    wyjątek to po ogłoszeniu upadłości.