  • 1. Data: 2006-07-02 08:16:58
    Temat: Splittery a prawo
    Od: zygzyrygzy <p...@w...pl>

    Witam ! Ostatnio na alegro pojawily sie splittery do kart cyfry. np.

    http://allegro.pl/item110898215_splitter_do_c_autore
    set_spliter_wysylka_gratis_.html

    I teraz moje pytanie jest takie - czy sa one legalne ? Czy majac
    oplacany abonament tej platformy mam prawo podzielic sygnal w obrebie
    lokalu ?

    pozdrawiam
    zygzyrygzy

  • 2. Data: 2006-07-02 10:29:49
    Temat: Re: Splittery a prawo
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    zygzyrygzy wrote:

> [...]
    >
    > I teraz moje pytanie jest takie - czy sa one legalne ? Czy majac
    > oplacany abonament tej platformy mam prawo podzielic sygnal w obrebie

    nie ostatnio tylko bardzo już dawno temu. Po drugie to nielegalne jest
    używanie a nie sprzedaż, ale cyfra woli jak się tak dzieli sygnał niż
    żeby rozwalili karty (co już jest możliwe i proste do wykonania,
    podobno, w innych krajach rozpracowali to). Więc to jest taki układ,
    sprzedawcy mają kasę ze sprzedaży spliterów , nawet większa chyba niż
    gdyby robili na lewo karty, a cyfra ma pewność że chociaż jedna osoba z
    tego grona oglądających na jedną karte płaci abonament, i wtedy nawet
    moze być najwyższy jaki jest :-)

    Poza tym pewnna podpowiedź. Nie trzeba tego badziewia kupować. Można
    użyć season loggera , i możesz "dzielić" cyfrę nawet z osobą z końca
    Polski, tylko wszyscy muszą mieć neta.

    Uzytkownik leglnego polsatu Cyfrowego :-)

  • 3. Data: 2006-07-02 21:44:55
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > (co już jest możliwe i proste do wykonania,
    > podobno, w innych krajach rozpracowali to)

    Nie trzeba rozwalać karty. W Internecie można znaleźć programy dekodujące.
    Wystarczy mieć tuner TV w komputerze i taki program.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-07-03 05:00:45
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Nie trzeba rozwalać karty. W Internecie można znaleźć programy dekodujące.
    > Wystarczy mieć tuner TV w komputerze i taki program.

    Nie tuner TV a DVB jeśli mówimy o telewizji cyfrowej - to po pierwsze.
    A po drugie, gdybyś dokładniej sprawdził "w Internecie" chociażby, to
    wiedziałbyś, że na dziś dzień praktycznie wszystkie pakiety polskie i
    zagraniczne są zakodowane nie złamanymi do tej pory systemami.
    A jeśli mowa o analogowych systemach, to faktycznie właściwie wszystkie
    już złamane od bardzo dawna, ale to w kablówkach, które i tak w końcu
    przejdą na DVB-C.

    # /George Orwell - Rok 1984/