  • 1. Data: 2006-09-05 15:12:09
    Temat: wezwanie do prokuratury
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Witam i pytam:

    dostałem właśnie wezwanie do prokuratury na przesłuchanie w charakterze
    świadka. Problem polega na tym, że wezwanie jest do Wrocławia, a ja mieszkam
    w Poznaniu.

    Czy można złożyć wniosek o przesłuchanie mnie w miejscu zamieszkania?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2006-09-05 20:04:02
    Temat: Re: wezwanie do prokuratury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy można złożyć wniosek o przesłuchanie mnie w miejscu zamieszkania?

    Można. Ale może najpierw zadzwoń. Jest kilka rodzajów czynności, których nie da
    się zlecić. Spróbuj dokonać konfrontacji dwóch świadków w dwóch różnych
    prokuraturach przykładowo. No i istotne jest, czy wezwanie zostało wysłane do
    Poznania, czy do Wrocławia, gdzie założymy jesteś zameldowany, choć mieszkasz w
    Poznaniu.

  • 3. Data: 2006-09-05 21:15:37
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

> [...]
    do
    > Poznania, czy do Wrocławia, gdzie założymy jesteś zameldowany, choć

    To było tak: najpierw dostałem wezwanie na policję we Wrocławiu, która
    chciała mnie przesłuchac w charakterze świadka. Na wezwaniu był numer
    telefonu i zadzwoniłem, żeby porozmawiać. Przemiła pani (policjantka, jak
    mniemam), uznała, że rzeczywiście nie ma sensu, żebym przyjeżdżał na to
    przesluchanie i że ona "załatwi" mi przesłuchanie w mojej komendzie
    dzielnicowej. To było w czerwcu. A teraz dostałem wezwanie do prokuratury na
    przesłuchanie w tejże sprawie. I teraz to już całkiem głupi jestem z tego
    wszystkiego...