    From: "draculka" <d...@n...lubie.spamu.autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do UKS osoby niezyjącej
    Date: Wed, 13 Jun 2007 19:29:54 +0200

    Drugi raz czasie kilku tygodni otrzymuję avizo do odbioru przesyłki
    poleconej wystawione na moją zmarłą przed dwoma laty, mamę. Na poczcie
    oczywiście nie chcą mi wydać przesyłki wystawionej przez Urząd Kontroli
    Skarbowej ponieważ nie ja jestem jej adresatem i nie mam stosownego
    upoważnienia do jej odbioru. Na moją prośbę, aby po zwrocie przesyłki
    umieścić tam adnotację "adresat nie żyje" Panie na poczcie wzruszają
    ramionami i twierdzą, że tak im nie wolno, że powinnam sama się tam zgłosić,
    a kiedy pytam o numer sprawy na kopercie żeby powiadomić kogo trzeba to
    oczywiście odmawiają i ...błędne koło.
    Moje pytanie jest takie: czego nie dopełniłam po śmierci mamy, że urząd
    skarbowy (tudzuież UKS) nie jest świadom o zgonie poszukiwanej/wzywanej
    osoby?? Co powinnam zrobić?? Do kogo to zgłosić, kiedy nie wiem tak naprawdę
    kto z UKS i po co jej szuka???
    Moim zamiarem był odbiór przesyłki poleconej w celu odpisania i
    powiadomienia UKS o tym, iż mama nie żyje, ale z ww. powodów przesyłki nie
    odbiorę.

    Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane.

    --
    pozdrawiam
    =========