  • 1. Data: 2005-08-30 14:49:22
    Temat: wewnętrzna droga gminna- ile ton?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Witam!
    Chciałbym dowiedzieć się jaka jest maksymalna dopuszczalna masa pojazdu,
    który może poruszać się po wewnętrznej szutrowej drodze w małej miejscowości
    ( droga jest gminna).
    Droga jest maksymalnie zniszczona, niszczy ją głównie pewien Pan , który
    porusza się wielką ciężarówką wypełnioną butlami z gazami technicznymi.
    Mam takiego pecha, że mieszkam z nim na jednej ulicy , a gość urządził sobie
    parking swego pojazdu przed bramą swojej posesji.
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-09-01 08:29:05
    Temat: Re: wewnętrzna droga gminna- ile ton?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    nikt mi nie pomoże?
    może choć jakiś trop?
    pozdrawiam
    ŁK

  • 3. Data: 2005-09-01 09:24:51
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kruk at work wrote:
    > Chciałbym dowiedzieć się jaka jest maksymalna dopuszczalna masa pojazdu,
    > który może poruszać się po wewnętrznej szutrowej drodze w małej
    > miejscowości ( droga jest gminna).

    W tamtym miejscu dokładnie 14,58 ton. Cieszę się, że mogłem pomóc,
    pozdrawiam.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>