  • 11. Data: 2013-12-17 08:10:22
    Temat: Re: weksel in blanco
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Co sądzić mam o opinii

    "Wpisanie daty jest dla nas niekorzystne bowiem od tego liczy się termin
    przedawnienia zobowiązania wekslowego. Weksel może się przedawnić zanim
    go wypełnimy.

    Także nie możemy przyjąć tak wypełnionego weksla.

    Z. Adamski
    radca prawny "

    Gdzie w prawie wekslowym jest napisane o terminem przedawnienia weksla
    od wpisanej daty jego wystawienia?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2013-12-17 21:17:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-17 08:10, cyklista pisze:
> [...]
    >
    > Z. Adamski
    > radca prawny "
    >

    > Gdzie w prawie wekslowym jest napisane o terminem przedawnienia weksla

    Nie ma. Pan Adamski się nie zna.

    Szerzej:
    http://www.remitent.pl/dlaczego-warto-podawac-date-w
    ystawienia-weksla-in-blanco/604

    Prześlij mi może screena z tego maila albo skan tejże opinii, będzie
    zabawnie :)

    Szerzej:

  • 13. Data: 2013-12-17 22:55:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Dec 2013, cyklista wrote:

    > Co sądzić mam o opinii
    >
    > "Wpisanie daty jest dla nas niekorzystne bowiem od tego liczy się termin
    > przedawnienia zobowiązania wekslowego. Weksel może się przedawnić zanim
    > go wypełnimy.

    Że dziwne, iż radca prawny się przyznał, bo prawnicy moich zleceniodawców
    uczyli się szybciej, na ogół PRZED udzieleniem odpowiedzi ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-12-19 05:14:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-17 08:10, cyklista pisze:
    > Z. Adamski
    > radca prawny

    Poza tym nie ma takiego radcy prawnego.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-12-19 13:44:22
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Poza tym nie ma takiego radcy prawnego.

    Celna uwaga. Zapytałem się o to autorów opinii. Zobaczymy co odpowiedzą :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.