  • 1. Data: 2005-03-02 11:14:06
    Temat: wejscie policji do mieszkania po 22
    Od: LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol>

    witam
    mialem awarie pralki wiec zalalem siebie i sasiadow (o tym w innym poscie)

    sasiad wezwal policje zeby odnotowali to i owo
    policja weszla do mnie do mieszkania o 22.40 i spisala mnie
    mieszkanie jest mi uzyczone (mam umowe)

    czy weszli legalnie i czy legalnie mnie "spisali"?
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2005-03-02 11:27:26
    Temat: Re: wejscie policji do mieszkania po 22
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > czy weszli legalnie i czy legalnie mnie "spisali"?

    Jesli ich wpusciles to weszli legalnie.

  • 3. Data: 2005-03-02 13:19:55
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Wed, 2 Mar 2005 12:27:26 +0100, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Jesli ich wpusciles to weszli legalnie.

    Jeżeli razem z drzwiami, to przysługuje Ci napisanie skargi do komendanta
    :-)

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 4. Data: 2005-03-02 17:26:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrzemekB" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli razem z drzwiami, to przysługuje Ci napisanie skargi do komendanta
    > :-)

    Sprawą otwartą pozostaje jej zasadność. Bo jeśli weszli tylko po to, by
    kogoś tam spisać, to oczywiście można mieść wątpliwość. Ale jeśli w celu
    zapobieżenia wylewaniu się wody, albo zgoła w obawie, że wylewanie się wody
    może być symptomem jakiegoś nieszczęścia (zasłabnięcia w wannie na
    przykład), no to już nie za bardzo ma sens.

  • 5. Data: 2005-03-03 11:18:29
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl>

    LukeMal napisał(a):
    Legalnie. To i to. Zawsze możesz się żalić.
    Jak to było w filmie - a kto to będzie czytał.
    Każdy prokurator odmówi uwzględnienia takiego zażalenia...
    Tyle

    --
    Roman Gładysz

  • 6. Data: 2005-03-03 13:31:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman Gładysz" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > LukeMal napisał(a):
    > Legalnie. To i to. Zawsze możesz się żalić.
    > Jak to było w filmie - a kto to będzie czytał.
    > Każdy prokurator odmówi uwzględnienia takiego zażalenia...

    no to mozna sie zalic na prokuratora, jezeli nie uzasadni tego.

    P.