  • 1. Data: 2008-07-09 16:48:58
    Temat: Re: wejscie dziecka na poklad samolotu
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Sarpedon <f...@b...cy> napisal:
    > na podstawie jakich dokumentow niepelnoletni moze wejsc na poklad
    > samolotu w lotach krajowych i miedzynarodowych? jakie dokladnie przepisy
    > to reguluja? informacje na stronach np. lot-u i ryanair-a nie zawieraja
    > podstawy prawnej.

    Dokument tozsamosci i bilet.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-07-09 17:04:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sarpedon pisze:
> [...]
    > samolotu w lotach krajowych i miedzynarodowych? jakie dokladnie przepisy
    > to reguluja? informacje na stronach np. lot-u i ryanair-a nie zawieraja

    Jesli chodzi o miedzynarodowe to paszport - jesli poza Unie i do Unii,
    lub dowod jesli wewnatrz Unii. W lotach krajowych to IMO nic nie potrzeba.

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2008-07-09 18:01:27
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Jacek_P pisze:

    > Dokument tozsamosci i bilet.

    a jakie przepisy to reguluja? czy dziecko zatem nie majac dowodu
    osobistego musi miec swoj paszport lub byc wpisanym do paszportu rodzica?

  • 5. Data: 2008-07-09 18:02:59
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    castrol pisze:

    > Jesli chodzi o miedzynarodowe to paszport - jesli poza Unie i do Unii,
    > lub dowod jesli wewnatrz Unii. W lotach krajowych to IMO nic nie potrzeba.

    w lotach krajowych podobno potrzeba dokument ze zdjeciem (podobno moze
    byc legitymacja szkolna). a jakies dokladniejsze rozroznienie zwiazane z
    ue i strefa schengen (bo te sie w 100% nie pokrywaja)?

  • 6. Data: 2008-07-09 18:17:25
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sarpedon pisze:

    > a jakie przepisy to reguluja? czy dziecko zatem nie majac dowodu
    > osobistego musi miec swoj paszport lub byc wpisanym do paszportu rodzica?

    Nie. Musi miec swoj dokument - paszport albo DO. Do paszportu rodzica
    sie chyba nigdy dziecka nie wpisywalo.

    Jacek Kustra

  • 7. Data: 2008-07-09 18:18:20
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sarpedon pisze:
    >a jakies dokladniejsze rozroznienie zwiazane z
    > ue i strefa schengen (bo te sie w 100% nie pokrywaja)?

    No to albo DO albo Paszport - co wolisz/ co Ci wygodniej - ja osobiscie
    wyrobilem swojemu synkowi DO bo mialem blizej :D

    Jacek Kustra

  • 8. Data: 2008-07-09 18:20:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    castrol w <news:487500b5$1@news.home.net.pl>:

    > Nie. Musi miec swoj dokument - paszport albo DO. Do paszportu rodzica
    > sie chyba nigdy dziecka nie wpisywalo.

    Oj wpisywało się, wpisywało

    --
    Tomasz Nycz