  • 1. Data: 2003-11-18 20:15:27
    Temat: kupno działki rolnej i pierwokup przez Agencje
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam
    Zamierzam kupic dzialke rolna (ok.1000mkw z przeznaczeniem pod budownictwo)
    polozona w centrum miejscowosci turystycznej. Rzeczywista cena za metr
    wynosi 100zl. Jakie jest prawdopodobienstwo ze agencja wykupi ta działkę
    jesli podam nizsza cene np. 80 badz 70zl za mkw?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-18 21:32:16
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    Jakie jest prawdopodobienstwo ze agencja wykupi ta działkę
    > jesli podam nizsza cene np. 80 badz 70zl za mkw?
    > pozdrawiam

    alt.pl.wrozby

  • 3. Data: 2003-11-20 18:18:10
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > Jakie jest prawdopodobienstwo ze agencja wykupi ta działkę jesli podam
    nizsza cene np. 80 badz 70zl za mkw?

    > alt.pl.wrozby

    nie wiem jak to jest w praktyce, ale słyszałam, ze zapis dotyczący
    pierwokupu przez agencję powstał w celu eliminowania zakusów na polską
    ziemię przez cudzoziemców, jeśli więc nie jesteś cudzoziemcem, to
    prawdopodobnie agencja w ogóle nie zainteresuje się pierwokupem, no chyba że
    nie znamy wszystkich faktów ...
    pozdro
    kiz