  • 11. Data: 2007-09-25 12:57:58
    Temat: Re: warunki zabudowy - czy wolno nam kazac co mamy budowac ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@y...com wrote:

    > Bardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi, niestety mnie jeszcze nie
    > stac ani na dom, ani na nowe mieszkanie w bloku.
    >
    > To znaczy stac, ale na pewno nie wezme kredytu na 30 lat.

    Twój wybór. Zachowujesz się idiotycznie - siedzisz i się DOMAGASZ
    gwiazdki z nieba.

    Jak w tej piosence kabaretu Potem:
    "Co na to policja?
    Czemu nic nie robi?!
    Niech mi da pieniądze,
    niech mnie przyozdobi!"

    ;)

    > Moze dlatego naszlo mnie tak na ten temat.
    >
    > Szczesliwi ci co odziedziczyli tereny rolne w Warszawie, a teraz
    > zadaja za nie od 400zl za m2 bo gmina przekwalifikowala je na
    > budowlane.

    Jak nie stać cię na Warszawę - pomyśl o jakiejś podwarszawskiej
    miejscowości.

  • 12. Data: 2007-09-27 14:10:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 14:57:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak nie stać cię na Warszawę - pomyśl o jakiejś podwarszawskiej
    > miejscowości.
    "Posiadam dzialke rolna pod Warszawa, 23 km od granicy terenu
    zabudowanego." Może jak Cię nie stać na czytanie ...

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2007-09-27 21:15:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > "Posiadam dzialke rolna pod Warszawa, 23 km od granicy terenu
    > zabudowanego." Może jak Cię nie stać na czytanie ...

    No to co narzeka, jak ma? Porębany jakiś ;->