  • 1. Data: 2008-02-11 12:58:58
    Temat: warsztat samochodowy w garazu - uciazliwy sasiad
    Od: "katbal" <k...@g...pl>

    witam,
    Sąsiad ma garaż, który stoi w granicy posesji. W garażu tym prowadzi warsztat
    blacharstwa samochodowego w którym zatrudnia kilka osób. Wg dokumentów jest to
    budynek gospodarczy. Nigdy nie zmieniał statusu tego budynku - wnioskuję więc,
    że warsztat działa nielegalnie a ludzie w nim zatrudnieni pracują na czarno.
    Na dachu tego garażu (po uprzednim zbudowaniu odpowiedniej konstrukcji)
    składuje sobie różne części samochodowe, np drzwi, zderzaki itp. Zdarzyło sie,
    że z dachu spadły drzwi samochodowe na moje podwórko, na którym bawią się
    dzieci. Sąsiad stwarza zagrożenie dla moich dzieci a całodniowe stukanie,
    spawanie, malowanie daje się we znaki pozostałym sąsiadom. Rozmowy z nim nie
    mają żadnego sensu - liczy się tylko jego osoba. Do kogo i gdzie mogę się udać
    w celu rozwiązania konfliktowej sytuacji?