  • 1. Data: 2005-10-18 12:38:40
    Temat: w trakcie wykonywania uz negatywne orzeczenie o zdolności do pracy
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    W trakcie umowy zlecenia ( praca z rozpuszczalnikami organicznymi), po
    wykonaniu badań okresowych lekarz orzekający, na podstawie badań
    laboratoryjnych ( krew, mocz, spirometria) orzekł niezdolność do pracy z
    rozpuszcz. organicznymi. Co mam zrobić ? Wypowiedzieć umowę z " ważnych
    przyczyn"? Zleceniodawca nie dopuszcza mnie do pracy po otrzymaniu
    orzeczenia. Umowa ważna do 31 grudnia 2005 nie została w całości
    wykonana.Chcę być w porzadku wobec Kodeksu Cyw.
    KK

  • 2. Data: 2005-10-18 13:27:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > orzeczenia. Umowa ważna do 31 grudnia 2005 nie została w całości
    > wykonana.Chcę być w porzadku wobec Kodeksu Cyw.

    A co konkretnie robiłeś? Bo najlepszym wyjściem było by wystąpić do sądu
    pracy, aby uznał tą umowę zlecenie, jako
    umowę o pracę.

  • 3. Data: 2005-10-19 08:01:55
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    > A co konkretnie robiłeś? Bo najlepszym wyjściem było by wystąpić do
    sądu
    > pracy, aby uznał tą umowę zlecenie, jako
    > umowę o pracę.

    Nie chodzi o roszczenia, ale załatwienie sprawy umowy zgodnie z prawem -
    niewątpliwie nie zostanie wykonana w całości z mojej winy
    KK

  • 4. Data: 2005-10-19 17:43:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Nie chodzi o roszczenia, ale załatwienie sprawy umowy zgodnie z prawem -
    > niewątpliwie nie zostanie wykonana w całości z mojej winy

    Mam wątpliwość czy faktycznie z twojej winy. Sam napisałeś, że
    zleceniodawca nie dopuszcza cię do pracy.
    Nie rozumiem po co dałeś mu to orzeczenie lekarskie. A jeśli zleceniodawca
    sam cię wysłał na badania to nie wiem dlaczego to zrobił ani dlaczego ty
    to wykonałeś.
    To chyba jednak faktycznie była umowa o pracę. Jeśli
    zleceniodawca/pracodawca nie chce mieć kłopotów to zgodzi się na
    aneksowanie umowy zlecenia i po kłopocie.