  • 11. Data: 2023-02-07 18:15:12
    Temat: Re: w Radomiu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 18:01, J.F pisze:

    > Bo z tego co czytam dalej ... to TK chyba podwazył procedure u
    > starostow.

    Mniej więcej tak...

    Nie wnikając w sens tego orzeczenia i teko czy trybunał kulinarny to to
    samo co konstytucyjny, to jednak:

    Skoro uznał że zatrzymywanie uprawnień przez starostę na podstawie
    wniosków policji jest niekonstytucyjne, to skoro policja takie wnioski
    składa to co? Podżegają starostę do łamania konstytucji? Nie to żeby
    mnie to dziwiło, że policja wyznaje zasade "im głupiej tym lepiej", ale...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-02-07 23:39:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-07, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > W artykule, który podlinkowałem stoi:
    > "Jak relacjonował kierowca autobusu, tuż po kolizji mąż kierującej autem
    > osobowym chciał spisać oświadczenie, w którym kobieta przyznawałaby się do
    > winy. Jednak dyrekcja nakazała kierowcy autobusu tę sprawę rozwiązać przy
    > oficjalnym udziale policji."
    >
    > Wygląda na to, że zastępca komendanta nawet w porządku, za to podwładni
    > koniecznie chcieli się wykazać.

    To tak odnośnie burdelu w policji, ale ja tylko o tym, że to nie jest MZ
    wyłączna wina żony komendanta.

    --
    Marcin