  • 1. Data: 2003-04-05 07:55:08
    Temat: Skrocenie wymiaru kary - jak?
    Od: "anchmu" <a...@p...com.pl>

    Witam
    Jak sformulowac prosbe o skrocenie okresu kary?
    Konkretnie "chodzi" mi o oddanie prawa jazdy.
    "Zabrano" mi na 2 lata. Minelo 20 miesiecy, a "prawko" jest mi teraz
    niezbedze.
    Jakich argumentow uzyc, aby sad skrucil kare?
    Jak sie pisze takie podanie (moze jakis wzor, ew link)?
    Dzieki bardzo
    Zdrowka
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-04-05 22:35:50
    Temat: Re: Skrocenie wymiaru kary - jak?
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "anchmu" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak sformulowac prosbe o skrocenie okresu kary?
    > Konkretnie "chodzi" mi o oddanie prawa jazdy.
    > "Zabrano" mi na 2 lata. Minelo 20 miesiecy, a "prawko" jest mi teraz
    > niezbedze.

    Za co zostałeś skazany ?
    Nie zawsze (a raczej rzadko) jest możliwe skrócenie
    okresu środka karnego.
    Patrz art. 84 kk i za nim art. 42 kk.
    Ogólnie mówiąc - za prowadzenie po kroplach
    lub po prochach - nie skrócą.