    From: "mikuch" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uzywane komputery z licencjonowanym oprogramowaniem
    Date: Thu, 31 Jan 2002 23:17:10 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pa148.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

    cze

    chcę kupić z ogłoszenia 12 używanych komputerów z licencjonowanym
    oprogramowaniem (w sobotę je zobaczę) mam pytanie czy kupując te komputery z
    licencjami licencje będą nadal ważne (komputery będę używał w firmie więc
    licencje są bardzo istotne)
    dostałem następujący opis
    "win98se z płytami i licencjami na obudowach" czy chodzi tutaj o obudowy
    komputerów czy płyt CD
    "1 licencja windows 98 z książką i cd, 1 licencja windows95 + książka"
    oprócz windowsów będą gry (komputery są po kawiarence internetowej :-) opis
    jest następujący:
    "gry oryginalne: hife life generacja, Diablo 2, Starcraft, quake3, Tomb
    rider 2 i inne"
    gry chcę też mieć na tych komputerach (chcę dać moim pracownikom chwilę
    relaksu zasługują na to, no chyba że przesadzą, w co wątpię, to im
    odinstaluję:-) te gry są w większości sieciowe i wszystkie kompy będą spięte
    w jednym LANie, czy jedna płyta to licencja tylko na jeden komputer jeśli
    tak jeśli tak to czy jest możliwość dokupienia samych licencji (dla
    obniżenia kosztów)

    z góry dzięki za pomoc

    mikuch