  • Data: 2002-02-01 07:49:41
    Temat: Re: uzywane komputery z licencjonowanym oprogramowaniem
    Od: "CDFT" <I...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcę kupić z ogłoszenia 12 używanych komputerów z licencjonowanym
    > oprogramowaniem (w sobotę je zobaczę) mam pytanie czy kupując te komputery
    > licencjami licencje będą nadal ważne (komputery będę używał w firmie więc
    > licencje są bardzo istotne)

    Tak, o ile licencje będa w miarę kompletne tj. licencja (ew.naklejka)+
    nośnik

    > dostałem następujący opis
    > "win98se z płytami i licencjami na obudowach" czy chodzi tutaj o obudowy
    > komputerów czy płyt CD

    Chodzi o obudowę komputera do której przylepiona jest naklejka licencyjna

    > gry chcę też mieć na tych komputerach (chcę dać moim pracownikom chwilę
    > relaksu zasługują na to

    I chwała Ci za to :)

    > czy jedna płyta to licencja tylko na jeden komputer jeśli
    > tak jeśli tak to czy jest możliwość dokupienia samych licencji (dla
    > obniżenia kosztów)
    Obnizyć koszty? na pewno nie na tym poziomie ilościowym. Powyzej 10 licencji
    można już sie pokusic o MOLP'a czyli zbiorcza licencję z 1 nośnikiem CD,
    odpada przechowywanie stosu licencji i pakietu płyt.

    ps.
    Zasada generalna: jedna kopia na komputerze jedna licencja