  • 1. Data: 2007-03-19 11:44:11
    Temat: uzyczenie wizerunku
    Od: "Fadi" <p...@w...pl>

    Dzien Dobry
    Mam problem ze sporządzeniem umowy użyczenia wizerunku
    /przedmiotu -maskotki/.Umowa zawarta bedzie z autorem /wyraził zgodę/
    pluszowej maskotki i ma na celu wykorzystanie przez nasza instytucje
    wizerunku maskotki w szerszym asortymencie np.naklejki ,znaczki itp.We
    wzorach umów nie spotkałam sie jednak z formą "użyczenia wizerunku", nie
    wiem dokładnie w jakim brzmieniu musiałoby byc to zapisane w umowie.Chodzi
    tu o wykorzystanie postaci maskotki na uzytek jednej instytucji.Mam
    nadzieje,ze beda mogli Panstwo mi pomoc,z gory dziekuje za odowiedz.Aneta

  • 2. Data: 2007-03-19 12:14:31
    Temat: Re: uzyczenie wizerunku
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Fadi napisał(a):
> [...]
    > tu o wykorzystanie postaci maskotki na uzytek jednej instytucji.Mam
    > nadzieje,ze beda mogli Panstwo mi pomoc,z gory dziekuje za odowiedz.Aneta

    Szukaj pod hasłami: prawo autorskie, licencja.

    --
    Konfederacja Fantastyki Rassun
    http://rassun.art.pl

  • 3. Data: 2007-03-19 12:15:31
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Fadi <p...@w...pl> napisał(a):

    > Dzien Dobry
    > Mam problem ze sporządzeniem umowy użyczenia wizerunku...>

    Nie mam akurat takiej umowy, ale mogę podesłać tekst umowy użyczenia zdjęć
    do książki. Jest w niej "moc" cytowanych artykułów, paragrafów, "pól
    ekspoatacji" itp. Może Ci to w czymś pomoże?
    Pzdr
    Janusz Z. Sawicki
    http://www.fotonarrator.republika.pl

  • 4. Data: 2007-03-19 14:01:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Osowiecki napisał(a):

    > Szukaj pod hasłami: prawo autorskie, licencja.

    Albo Samoobrona, weksle ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-03-19 14:59:37
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Albo Samoobrona, weksle ;)

    A tam przypadkiem nie chodziło o zastrzeżony znak? To ździebko inna
    parafia niż prawa autorskie, o wekslach już nie wspominając :)

  • 6. Data: 2007-03-19 15:18:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Osowiecki napisał(a):

    > A tam przypadkiem nie chodziło o zastrzeżony znak?

    Chodziło podobno ;) o użyczenie znaczka (znaku graficznego), więc prawo
    autorskie jak najbardziej. Znak graficzny też jest dziełem w rozumieniu
    prawa autorskiego.
    A o wekslach nigdy nie za dużo ;)

    --
    @2007 Johnson