  • 1. Data: 2007-03-19 10:44:22
    Temat: renta rodzinna, zdrowotny urlop dziekanki + praca?
    Od: "kresska" <m...@o...pl>

    witam,

    przegladnelam posty w archiwum ale nic konrketnego nie znalazlam, wiec
    chcialabym Was spytac.

    studiuje, pobieram rente rodzinna. czy w momencie gdy znajde sie na
    zdrowotnym urlopie dziekanskim (a wiem ze wtedy nadal mam prawo do
    pobierania renty), moge jednoczesnie kontynuowac prace? od 2 miesiacy
    pracuje na podstawie umowy o dzielo, a umowa sama w sobie, wykonanie
    danego zadania skonczy sie mniej wiecej w polowie listopada.

    prosze o ewentualne sugestie z waszej strony odnosnie tego, jak to
    rozwiazac by nie rezygnowac z pracy z na urlopie z renta jednak zostac
    + czy moze ktos z Was znalazl sie w podobnej sytuacji??

    pozdrawiam
    Lamia_