eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie gwarancji › uznanie gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uznanie gwarancji
    Date: Fri, 4 Nov 2005 12:28:17 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <1...@b...wolin.pl>
    Reply-To: d...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 195.116.84.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1131103846 19196 195.116.84.100 (4 Nov 2005 11:30:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2005 11:30:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339325
    [ ukryj nagłówki ]

    Zgodnie z prawem, sprzedawca jest zobowiązany poinformować klienta w
    przeciągu 14 dni, jeśli reklamacja nie została uznana. Reklamowany jest
    akumulator, gwarant po ekspertyzie stwierdza że akumulator jest ok. Czy w
    takim wypadku, gwarancję uznaje się za uznaną czy też nie ? Inaczej mówiąc,
    jestem zobowiązany poinformować klienta uznaniu/nie uznaniu reklamacji ? W
    sytuacji gdy nie poinformuje klienta o nie uznaniu gwarancji, klient ma
    prawo uważać że reklamacja jest uznana.
    --
    pozdrawiam
    dj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1