  • 11. Data: 2013-08-19 14:16:23
    Temat: Re: uzasadnienie do wniosku o udostępnienie danych ze zbioru PESEL
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    W dniu 2013-08-14 12:47, Krzysiek pisze:

    > zgłupiałem - na stronie e-sądu art 505.32 dotyczy danych powoda..
    >
    > https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=12
    > 5. EPU_ustawa.pdf

    Dziękuję za pouczającą dyskusję, która, co już pewnie umknęło
    zainteresowanym, nic do sprawy nie wniosła ;)
    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 12. Data: 2013-08-20 11:10:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Aug 2013, Alek wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Hmm...

    To akurat nie jest dziwne.
    Wymyślający "zestaw kompletnych pytań" do czegokolwiek zgodnie
    z prawami Murphy'ego pomijają zawsze (lub opisują w sposób
    dziwny i zaskakujący) te składniki, ktore nam są potrzebne
    do wyrażenia własnego stanowiska :)
    Dotyczy wszystkiego - głupich "reklamowych" ankiet internetowych
    nie wyłączając, dlaczego nie miałoby dotyczyć formularza pozwu :|

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-08-20 21:25:59
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > To akurat nie jest dziwne.

    Jest dziwne. Nie twierdzę, że dzięki formularzowi pozew napisze się
    sam, albo że może go napisać osoba zupełnie nieprzytomna. Jednak masz
    rubryki na wszystkie konieczne elementy pozwu, więc nie pominiesz
    niczego istotnego, co jest możliwe gdy zaczynasz od białej kartki. Po
    prostu musisz mieć mniejszą wiedzę, bo jest ona zawarta w samym
    formularzu. Również nie musisz się martwić o formę, bo ta jest
    zdefiniowana tabelką. Wpisujesz tylko suchą informację.

    > Wymyślający "zestaw kompletnych pytań" do czegokolwiek zgodnie
    > z prawami Murphy'ego pomijają zawsze (lub opisują w sposób
    > dziwny i zaskakujący) te składniki, ktore nam są potrzebne
    > do wyrażenia własnego stanowiska :)

    W ogólności masz rację, ale akurat nie w przypadku pozwu pisanego na
    formularzu.

    > Dotyczy wszystkiego - głupich "reklamowych" ankiet internetowych
    > nie wyłączając, dlaczego nie miałoby dotyczyć formularza pozwu :|

    Dlatego, że w przypadku pozwu "składniki, które są nam potrzebne do
    wyrażenia własnego stanowiska" są wyliczone w kodeksie, więc jest to
    zbiór zamknięty. Wodze fantazji możesz z lekka popuścić w rubryce
    przeznaczobej a uzasadnienie, ona jest otwarta i w niczym nie
    ogranicza potrzeby ekspresji autora.