  • 1. Data: 2003-07-18 20:18:51
    Temat: uwowa bez podpisu
    Od: "MemZ" <m...@k...lm.pl>

    witam

    ..mam krotkie i tresciwe pytanie. Czy umowa (zamowienie) moze byc zawarta
    (czy jest wazna) jezeli zamowienie oznaczone jest tylko pieczatka firmowa
    bez podpisu pelnomocnika / wlasciciela. Dotyczy sytuacji, w ktorej
    zamowienie zlozone zostaje przez osobe nieupowazniona. (zostalo zlozone
    zamowienie na ogloszenie w katalogu firm w 'European City Guide' -
    Barcelona, sytuacja wyszla na jaw w momencie nadeslania przez powyzsza firme
    faktury - faktura zreszta bez podpisu i bez oznaczonego terminu platnosci,
    po angielsku, w jezyku angielskim bylo rowniez zamowienie)

    .. odpowiedz bede wdzieczny..

    dziekuje i pozdrawiam:
    Przemyslaw Zaremba
    DRAWER PPHU - Turek

  • 2. Data: 2003-07-19 09:39:07
    Temat: Re: uwowa bez podpisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | ..mam krotkie i tresciwe pytanie. Czy umowa (zamowienie) moze byc zawarta
    | (czy jest wazna) jezeli zamowienie oznaczone jest tylko pieczatka firmowa
    | bez podpisu pelnomocnika / wlasciciela.

    Moim zdaniem umowa nie jest ważna dla firmy dającej zlecenie. Otwarta
    pozostaje kwestia ewentualnego wprowadzenia w błąd drugiej strony. Jeśli
    zostanie ustalony winowajca, to moim zdaniem powinien ponieść
    odpowiedzialność co najmniej cywilną, jeśli nie karną. W końca wysyłając
    zamówienie wprowadził w błąd wykonującego zlecenie.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-