  • 1. Data: 2003-07-18 19:03:24
    Temat: Co po kupnie samochodu obciazonego zastawem ....
    Od: e...@p...onet.pl

    #$%^&*(@#$%^&
    w zeszlym roku kupilem od goscia samochod. wszystko bylo cacy, sprawdzilismy w
    serwsie stan techniczny, na policji czy nie kradziony, na dowodzie rej nie bylo
    zadnych wpisow i wszystko wygladalo w porzadku. Teraz dostalem wezwanie z banku
    ze do konca miesiaca mam oddac samochod poniewaz 'stanowi on prawna forme
    zabezpieczenia zwrotnosci kredytu'. Kurna!, gosciu nawet sie o tym nie
    zajaknal! w umowie podpisal ze na samochodzie nie ciaza zadne roszczenia osob
    trzecich (a ja glupi nie sprawdzilem tego w rejestrze).
    Dzwonilem do niego i sie tlumaczyl ze przez chwile nie mial pieniedzy ale teraz
    juz czesc tego kredytu splacil i ze sie wlasnie dogaduje z bankiem i zebym sie
    nie martwil. A poza tym to nie samochod byl zastawem tylko jakies weksle.
    co robic????!??? moze ktos z was ma jakies doswiadczenia z takimi kombinatorami?

    przeciez nie oddam do banku samochodu, ktory kupilem w dobrej wierze, nie majac
    zielonego pojecia o jakis zabezpieczeniach. help!
    pozdrawiam
    Andrzej