  • Data: 2011-11-23 10:14:25
    Temat: uszkodzenie pojazdu i OC
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy jesli uderzylem w pojazd z własnej winy ( nie wyhamowalem bo sie
    zagapiłem), to jak to potem jest? Idzie z mojego ubezpieczenia naprawa auta
    poszkodowanego, mi lecą zniżki , ale czy moje auto tez bedzie naprawiane z
    mojego ubezpieczenia?

    Jak to jest? Bo nie wiem czy nie lepiej dogadac sie z gosciem i jemu
    zaplacic i sam sobie tez naprawic na swoj koszt. Tylko obawiam sie o
    koszty...

    Macie z tym jakies doswiadczenie co jest bardziej oplacalne, bo w tych
    nerwach nie mam sily nawet policzyc tego .