  • 11. Data: 2006-02-11 20:21:22
    Temat: Re: uszkodzenie ogrodzenia posesji przez samochód
    Od: Wanda<l...@g...com>

    Bardzo dziękuję wszystkim którzy zainteresowali się moim problemem i próbowali mi
    pomóc.Odwiedziłam miejski zarząd dróg , jak mozna bylo przypuszczać nic ich
    takie problemy nie obchodzą.Czyli pozostaje GŁAZ ,uczciwy GŁAZ
    NAŻUTOWY,POLODOWCOWY .Będzie problem z transportem ,ale jakoś go
    przyturlam . DZIĘKI i POZDRAWIAM!!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info