  • 1. Data: 2007-12-03 22:30:39
    Temat: Re: ustne upoważneinie do reprezentowania ..
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Marsjusz pisze:

    > Jako pracodawca mam kilka nie załatwionych spraw z byłym pracownikiem.
    > Jak dzwonie do niego to odbiera jego żona, twierdząc ze została ustnie
    > upoważniona przez męża do reprezentowania go w rozmowach ze mną.
    > Mało tego, zada ona ode mnie dokumentacji z zatrudnienia i powołuje się na
    > takie upoważnenie.
    > Czy mogę odmówić jej udzielenia informacji i zazadać upoważnienia
    > potwierdzonego notarialnie.

    Nie. Ale możesz poprosić o to pełnomocnictwo ;)
    Wówczas ów Pan naskrobie:

    Upoważniam moją lubą do reprezentowania mnie przed moim byłym
    gburowatym szefem ;) - no i już ona jest NIM :)

    No chyba, że chcesz z tym panem przeprowadzić czynność
    wymagającą formy aktu notarialnego - wówczas pełnomocnictwo
    winno mieć też formę pełn. notarialnie potwierdzonego.

    Zdrowia !

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 2. Data: 2007-12-03 22:30:59
    Temat: ustne upoważneinie do reprezentowania ..
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witam,

    Czy jest coś takiego jak ustne upowąznienie do reprezentowania ...

    Pozdr.
    Marsjusz

  • 3. Data: 2007-12-03 22:32:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > No chyba, że chcesz z tym panem przeprowadzić czynność wymagającą formy
    > aktu notarialnego - wówczas pełnomocnictwo winno mieć też formę pełn.
    > notarialnie potwierdzonego.

    Czytaj:
    http://bap-student.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/64.16.
    93.htm