    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urzad celny - blokowanie paczek
    Date: 2 May 2006 04:14:43 -0700

    Witam,
    mam do rozgryzienia pewnien problem. Zablokowana zostala paczka z
    obudowami do telefonow - powod loga firm na nich - naruszenie wlasnosci
    intelektualnej. Urzad pocztowy skierowal pisma do wlascicieli tych
    logo. Celnik powiedzial, ze firmy te musza sie ustosunkowac do ich pism
    do 10 dni, jezeli nie to beda one dopuszczone normalnie do obrotu.
    Czekam na jakikolwiek ruch juz ponad miesiac i zero, nic....
    Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jaka jest procedura, czy mam sie o cos
    upominac, rzadac czy grzecznie czekac?
    Kwota za paczke nie duza bo piecsetkilkadziesiat dolarów, jedna z
    firm od razu zrzekla sie jakichkolwiek dzialan, maja oddac mi ich
    obudowy.
    ZA WSZELKA POMOC BEDE BARDZO WDZIECZNY