  • 1. Data: 2007-01-15 08:17:59
    Temat: urodzenie dziecka a dodatkowy urlop dla meza
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    witam!

    Zwracam sie z nastepujacym pytaniem. Niedlugo rodze nasze pierwsze
    dziecko, ostatnio tesciowa powiedziala ze mojemu mezowi nalezy sie jakis
    dodatkowy urlop ze wzgledu na opieke nad zona.Czy ma racje? czy sa
    jakies dodatkowe dni urlopu przewidziane?
    Bardzo dziekuje za pomoc

    Ania

  • 2. Data: 2007-01-15 08:38:03
    Temat: Re: urodzenie dziecka a dodatkowy urlop dla meza
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > dodatkowy urlop ze wzgledu na opieke nad zona.Czy ma racje? czy sa
    > jakies dodatkowe dni urlopu przewidziane?

    O ile wiem to lekarz może mu wypisać L4 ... w kazdym razie ja chciałem
    skorzystac z tej mozliwosci 6 lat temu. Ale ostatecznie dogadalem sie z
    pracodawcą i pracowalem 2 tygodnie w domu.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2007-01-15 08:38:43
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal

    >Ostatnio tesciowa powiedziala ze mojemu mezowi nalezy sie jakis dodatkowy
    >urlop ze wzgledu na opieke nad zona.Czy ma racje? czy sa jakies dodatkowe
    >dni urlopu przewidziane?

    Mezowi (jesli jest zatrudniony na umowe o prace)przysluguja dwa dni urlopu
    okolicznosciowego z tytulu urodzenia sie dziecka oraz zasilek opiekunczy z
    tytulu opieki nad dzieckiem - do 14 dnia zycia dziecka.

    Traszka

  • 4. Data: 2007-01-15 12:19:02
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Fumfol napisał(a):

> [...]
    > dodatkowy urlop ze wzgledu na opieke nad zona.Czy ma racje? czy sa
    > jakies dodatkowe dni urlopu przewidziane?

    Sa dwa dni w roku na opieke nad dzieckiem. Z tych dwoch dni moze
    skorzystac tylko i wylacznie jedno z rodzicow.

    Jacek

  • 5. Data: 2007-01-15 12:20:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Traszka napisał(a):
    > Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal

    > Mezowi (jesli jest zatrudniony na umowe o prace)przysluguja dwa dni urlopu
    > okolicznosciowego z tytulu urodzenia sie dziecka

    A o tym zapomnialem :)

    oraz zasilek opiekunczy z
    > tytulu opieki nad dzieckiem - do 14 dnia zycia dziecka.

    Jeszcze co roku przysluguja dwa dni na opieke nad dzieckiem do 14 roku
    zycia - skorzystac moze z tego urlopu tylko jedno z pracujacych rodzicow.

    Jacek