  • 1. Data: 2007-01-15 08:03:50
    Temat: Jestem ubezpieczony w KRUS, czy moge przystapic do OFE?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Nie place ZUSu, ale place KRUS, bo jestem rolnikiem. Czy moge przystapic do OFE
    i czy jakies skladki beda przekazywane do OFE?

  • 2. Data: 2007-01-15 10:40:33
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie place ZUSu, ale place KRUS, bo jestem rolnikiem. Czy moge przystapic
    > do OFE
    > i czy jakies skladki beda przekazywane do OFE?

    Jak zaczniesz płacić jakieś składki to może zaczną być przekazywane. Jak
    na razie nie ma czego przekazywać. BTW ile płacisz miesięcznie
    "ubezpieczenia" ?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-01-15 10:46:45
    Od: wombi <w...@n...pl>

    gg napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak zaczniesz płacić jakieś składki to może zaczną być przekazywane. Jak
    > na razie nie ma czego przekazywać. BTW ile płacisz miesięcznie

    Składki do KRUS płaci się kwartalnie. Ok.200zł.

  • 4. Data: 2007-01-15 11:11:14
    Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl>

    > Składki do KRUS płaci się kwartalnie. Ok.200zł.

    Ja płacę kwartalnie 251zł, pytałam równiez w KRUS o OFE, powiedzianno mi że
    teraz nie ma takiej możliwości.

    Pozdrawiam

    Monika

  • 5. Data: 2007-01-16 12:16:06
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Składki do KRUS płaci się kwartalnie. Ok.200zł.

    Tak słyszałem. Czyli ja płace ubezpieczenia okolo 2000zł/kwartał :(
    (okolo700zł/mc)

    --
    pozdrawiam
    P.