  • 1. Data: 2002-05-24 14:23:51
    Temat: urlop wypocznkowy - pomocy
    Od: "Bartek Ch." <b...@e...pw.edu.pl>

    Mam pewne problemy z interpretacja kodeksu pracy odnosnie obliczania wymiaru
    przyslugujacego urlopu wypoczynkowego. Rozpoczalem prace w lutym 2001 i
    ostatnio
    z dz. kadr dostalem takie wyliczenie:

    <Stan na dzien dzisiejszy wyglada nastepujaco.
    <Staz pracy (Liceum Ogolnoksztalcace) = 4 lata
    <Wymiar urlopu: 18 dni
    <Prawo do polowy wymiaru urlopu od: 1.08.2001 = 9 dni
    <Prawo do II polowy wymiaru urlopu od: 1.02.2002= 9 dni
    <Wykorzystales w 2001 roku 6 dni w zwiazku z czym na rok 2002 przysluguje
    <Ci: 3 dni (urlop zalegly) + od 9 dni.

    Z tego wynika, ze po przepracowaniu 22 miesiecy bede mogl wykorzystac 18 dni
    urlopy.
    Gdzies mi brakuje urlopu za 10 miesiecy.

    Czy ktos wie jak jest naprawde.

    Bede wdzieczny za pomoc.