  • 1. Data: 2002-05-24 15:10:17
    Temat: Zwolnienie lekarskie w czasie ciazy
    Od: "Virtuozik" <v...@i...pl>

    Witam

    Moja narzeczona w 9 tygodniu ciazy oddala w swoim zakladzie pracy
    zaswiadczenie o ciazy.
    W miesiacu kwietniu zachorowala i otrzymywala zwolnienie lekarskie od
    lekarza rodzinnego.
    Lekarz rodzinny nie zaznaczyl na zwolnieniu literki B czyli ciaza.
    Jak sie okazalo przy wyplacie dostala 80 % wyplaty a nie 100 % ....
    Mam pytanie : czy konieczne jest zaznaczenie tej literki B na zwolnieniu aby
    otrzymac 100% pensji czy moze zaswiadczenie o samej ciazy juz powinno byc
    podstawa do "calej" wyplaty?

    Dziekuje za wszelkie informacje, odpowiedzi na ten temat.
    Pozdrawiam.
    --
    Po prostu Virtuozik
    e-mail: v...@i...pl