  • 1. Data: 2002-04-06 14:56:45
    Temat: urlop szkoleniowy
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    dwa pytania:
    1. jakie przepisy okreslają udzielanie przez pracodawce urlopu
    szkoleniowego - w celu podniesienia kwalifikacji pracownika ?
    2. czy pracodawca ma obowiazek udzielenia takiego urlopu na zadanie
    pracownika?

    Best wishes,
    ____________________________________
    ,,,
    ( .)(. ) GG#314117
    ( \/ ) e-mail: m...@k...prv.pl
    ''' ''' http://www.kriscrow.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-06 15:36:02
    Temat: Re: urlop szkoleniowy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/slp/obowiaz.html

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-07 13:17:57
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl>

    dzieki, ale informacje w tym linku nie sa wystarczajace, dotycza kierowania
    "na nauke" przez pracodawce;
    a mi chodzi o to czy pracodawca musi udzielic urlopu na czas szkolenia,
    np.udzialu w kursie podnoszacym kwalifikacje, za ktory zreszta placi
    pracownik

    pzrd