  • 1. Data: 2002-04-06 15:32:10
    Temat: poszukuje wzoru listu...
    Od: "Vendee" <v...@i...pl>

    Witam,

    Nie wiem , czy dobrze tarfilam,

    Na poczatku sie przedstawie, jestem Beata,
    a zawracam glowe Szanownym Grupowiczom w imieniu kolezanki (obiecalam ze
    zapytam)

    Trzeba odpowiedziec listownie na zlozona przez klienta reklamacje
    (reklamacja rozpatrzona negatywnie)i tu pojawia sie problem...
    sa jakies wzory takich listów?
    Jesli tak, to gdzie moglabym cos takiego znalezc?
    lista ma byc gotowy na poniedzielalek, wiec bede wdzieczna za przede
    wszystkim za jakis link..
    jesli sa jakies ksiazki, z wzorami, takowych,. to tez poprosze, przyda sie
    na przyszlosc:)))

    Z gory dziekuje za wyrozumialosc i odpowiedz
    Pozdrawiam
    vendee

  • 2. Data: 2002-04-06 16:28:54
    Temat: Re: poszukuje wzoru listu...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Vendee"
    > Trzeba odpowiedziec listownie na zlozona przez klienta reklamacje
    > (reklamacja rozpatrzona negatywnie)i tu pojawia sie problem...
    > sa jakies wzory takich listów?

    takiego wzoru chyba nie znajdziesz - we wzory sa raczej pisane z mysla o
    petencie ktory musizalozyc pismo urzedowe lub reklamacje, a ty jestes po
    drugiej stronie barykady ;-)))

    jedyna adres przydatny z tej dziedziny to
    http://www.wzorypism.coo.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-06 22:56:53
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 6 Apr 2002 17:32:10 +0200, "Vendee" <v...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Trzeba odpowiedziec listownie na zlozona przez klienta reklamacje
    >(reklamacja rozpatrzona negatywnie)i tu pojawia sie problem...

    A czego dotyczy (jakiego towaru)?

  • 4. Data: 2002-04-07 10:29:52
    Od: "Vendee" <v...@i...pl>

    Trzeba odpowiedziec listownie na zlozona przez klienta reklamacje
    (reklamacja rozpatrzona negatywnie)i tu pojawia sie problem...
    sa jakies wzory takich listów?

    > A czego dotyczy (jakiego towaru)?

    Rzecz sie tyczy labolatorium fotograficznego. klientka twierdzi ze firma
    obciela jej jedna klatke z filmu. zdjecia odebrala 18 stycznia, do odbitek
    doaczony byl index zdjec, na ktorym owa klatka byla. klietnka zlozyla
    reklamacje 25 marca, zadajac jej zwrotu, grozi wystapieniem na droge sadowa.
    JAk juz pisalam, kolezanka poszukuje, jakiegos wzoru listu, kilku
    klasycznych, grzecznosciowych, ale stanowczych sformulowan.

    Pozdrawiam,
    vendee

  • 5. Data: 2002-04-07 12:26:43
    Od: w...@m...pl (Wojciech Wolyniak)

    On Sun, 7 Apr 2002 12:29:52 +0200, "Vendee" <v...@i...pl> wrote:

    >labolatorium
    laboratorium

    laborantka

    laborant

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-04-07 18:46:54
    Od: "Vendee" <v...@i...pl>

> [...]
    > drugiej stronie barykady ;-)))
    >
    > jedyna adres przydatny z tej dziedziny to

    Dziekuje za pomoc

    Pozdarwiam
    vendee