  • 1. Data: 2002-04-06 13:27:14
    Temat: Ogniska [?]
    Od: "---Sonett---" <s...@p...sos.com.pl>

    Miasto Wrocław. Mam do spalenia kilka suchych gałęzi itp. Jak to [i tym
    podobne sprawy] wygląda pod kątem prawa? Zakładając, iż będzie to ogień
    bezpieczny [przed zaprószeniem ognia, oraz trującymi związkami] ?
    A jak podobne sprawy np. wypalanie kabli ? [Bo i z takim problemem się
    spotkałem. A jak grile ? [Bo i w grilu można wypalać paskudztwa ?
    Sonett

  • 2. Data: 2002-04-06 18:32:46
    Temat: Re: Ogniska [?]
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    ---Sonett--- napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >A jak podobne sprawy np. wypalanie kabli ? [Bo i z takim problemem się
    >spotkałem. A jak grile ? [Bo i w grilu można wypalać paskudztwa ?

    Immisja, 144 KC:
    "Waściciel nieruchomości powinien przy wykonywaniu swego prawa
    powstrzymywać się od działań, które by zakłócały korzystanie
    z nieruchomości sąsiednich ponad przeciętną miarę,
    wynikającą ze społeczno-gospodarczego przeznaczenia nieruchomości
    i stosunków miejscowych".
    Zob. np. http://www.fortunet.pl/robot-entry?article=1984