  • Data: 2002-01-16 18:41:40
    Temat: urlop bezpłatny podczas okresu wypowiedzenia
    Od: "Tomasz K." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś mi poradzi?. Otóż mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia,
    między świętami Bożego Narodzenia a Sylwestrem zaplanowano wolne dni
    to znaczy kto dysponował jeszcze urlopem mógł go wykorzystać, natomiast
    ja nie miałem i wpisano mi urlop bezpłatny. Czy zakład pracy może w ten
    sposób postępować jeżeli mam okres wypowiedzenia ?, bo ja mam pewne
    obawy, albo powinien mi zapewnić w takiej sytuacji pracę lub zapłacić
    za urlop.
    Proszę o poradę. Dzięki.