  • 1. Data: 2008-04-10 14:29:06
    Temat: GSM - Rękojmia na aparat a czas trwania umowy
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Witam.
    Zakupiłem aparat telefoniczny od operatora i przedłużyłem umowę na 2 lata.
    Aparat ma problemy z oprogramowaniem, znacznie ograniczającym jego
    funkcjonalność. Chcę go reklamować w ramach rękojmii.
    Czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy za aparat i jaki może to mieć wpływ na
    czas trwania umowy - tzn., czy umowę można np. rozwiązać na takich zasadach
    jak umowę bezterminową.

    --
    Marcin [3M]

  • 2. Data: 2008-04-10 14:42:24
    Temat: Re: GSM - Rękojmia na aparat a czas trwania umowy
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > Czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy za aparat i jaki może to mieć wpływ na
    > czas trwania umowy - tzn., czy umowę można np. rozwiązać na takich

    1. Umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych to jedno, a umowa
    sprzedaży aparatu to drugie.
    2. Wzajmene wpływy na siebie obu umów - poczytaj ich treść, ale pewnie nic
    wspólnego jedno z drugim nie ma.
    2. Chcesz reklamować w ramach rękojmi - rozumiem, że nie spełniasz warunków,
    by być konsumentem? A co do zwrotu gotówki - jesli kupiłes go za 1zł to i
    1zł dostaniesz, gdyby roszczenie było uznane :)