  • 1. Data: 2006-07-29 23:50:03
    Temat: uprzejmie informuję, że...
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    nie używam upsluk ekspresa
    ale się daliście wciągnąć gówniarzowi z mazowsza, który myśli, że jest
    anonimowy

    jakby ktoś znalazł tego gówniarza, to pozwalam mu ode mnie jebnąć w ten
    głupi czerep ;-)

    zyga (zawsze, za wyjątkiem pl.test się podpisuję :>)

  • 2. Data: 2006-07-30 11:07:49
    Temat: Re: uprzejmie informuję, że...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
> [...]
    > głupi czerep ;-)
    >

    > zyga (zawsze, za wyjątkiem pl.test się podpisuję :>)

    Jezeli masz na mysli moj watek (po twoich prostackich wypowiedziach w
    nim wioskuje ze tak) to ja jestem z sopotu dzieciaczku. A info w
    szczegolach postu prowadzi wprost do Gdanska, gratuluje bystrosci.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 3. Data: 2006-07-30 18:41:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Jezeli masz na mysli moj watek (po twoich prostackich wypowiedziach w
    > nim wioskuje ze tak) to ja jestem z sopotu dzieciaczku. A info w
    > szczegolach postu prowadzi wprost do Gdanska, gratuluje bystrosci.

    jesteś bardziej tępy niż ustawa przewiduje!

    nie skumałeś!
    delikatnie wytłumaczyłem, ze ja prawdziwy Zygmunt M. Zarzecki, nie ma
    nic wspólnego z tymi odpowiedziami, a tamte odpowiedzi napisał jakiś
    gówniarz z mazowsza

    zyga

  • 4. Data: 2006-07-31 07:55:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jesteś bardziej tępy niż ustawa przewiduje!
    >
    > nie skumałeś!

    no to skoro nie skumalem (bo nie napisales jasno) to chyba nei powod
    zeby mnie obrazac, chyba ze chcesz utrzymac poziom do ktorego "Cie "
    znizyl 'anonim'.

    > delikatnie wytłumaczyłem, ze ja prawdziwy Zygmunt M. Zarzecki, nie ma
    > nic wspólnego z tymi odpowiedziami, a tamte odpowiedzi napisał jakiś
    > gówniarz z mazowsza

    Cos mi wlasnie nie pasowal sposob pisania do 'ksywki'.

    P.