  • 1. Data: 2006-07-29 22:16:36
    Temat: grilowanie a prawo
    Od: "TT" <a...@o...pl>

    Witam,

    wlasnie wracam z grila, zakonczonego interwencja policji.
    Panowie policjanci poprosili o zgaszenie grila bo przeszkadza on jakiemus
    sasiadowi. Mieszkam na terenie wspolnoty mieszkanioewej, mamy wydzielony i
    ogrodzony teren, grill przeszkadzal komus kto mieszka 50 m dalej, czy jest
    prawo, ktore reguluje takie kwestie?
    Gdzie i kiedy mozna grillowac, czy mozna sluchac przy grilu radia itp Jakie
    prawo to reguluje?

    T.

  • 2. Data: 2006-07-29 22:27:05
    Temat: Re: grilowanie a prawo
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *TT* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > ogrodzony teren, grill przeszkadzal komus kto mieszka 50 m dalej, czy jest

    Ewentualnie prawo sąsiedzkie ale to nie jest sprawa dla policji.
    BTW słyszałem podobne historie o Gucwińskich, z ich posesji jechało
    małpim gównem, ale na grilująch sąsiadów napuszczali organy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 3. Data: 2006-07-30 08:21:42
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "TT" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy jest prawo, ktore reguluje takie kwestie?
    > Gdzie i kiedy mozna grillowac, czy mozna sluchac przy grilu radia itp Jakie
    > prawo to reguluje?

    Z pewnością któryś z paragrafów kodeksu cywilnego.
    Generalna zasada prawna i dobrego wychowania mówi, że możesz robić "wszystko" co
    nie przeszkadza bliźniemu.

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-07-30 11:05:06
    Od: "TT" <a...@o...pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z pewnością któryś z paragrafów kodeksu cywilnego.
    > Generalna zasada prawna i dobrego wychowania mówi, że możesz robić

    a jesli przeszkadza mi dom sasiada? powinien go w mysl tej zasady zburzyc?

  • 5. Data: 2006-07-30 21:11:21
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > a jesli przeszkadza mi dom sasiada? powinien go w mysl tej zasady zburzyc?

    Jak zbudował go na twoim terenie to oczywiście.
    Czy ci konkretnie przeszkadza? Dymi oponami? Zabawy huczne urządza?
    Z Afryki cie misjonarze w koszyku przywieżli, że takie rzeczy ci trzeba
    tłumaczyć?

    --
    vertret