  • 1. Data: 2006-07-30 09:00:14
    Temat: pozew
    Od: b...@w...pl

    witam!

    Szukam pomocy w napisaniu pozwu i postepowaniu przy zakladaniu sprawy
    cywilnej. Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi pomógl bo ja sam
    nidy nie mialem doczynienia z sadami i jest to dla mnie nowosc. A
    moja historia zaczna sie tak:
    Zostalo uszkodzone moje auto przez nieletniego rowerzyste, szkoda
    oszacowana przez PZu wyniosla 600 zl ale koszt realnej naprawy 1000
    zl. szkoda wynikla z winy rowerzysty który jechal pod prad na
    drodze jednokierunkowej, na miejscu byla policja i sporzadzila raport
    ze zdarzenia oprócz tego mam swiadka zdarzenia. Z chcialem dogadac
    sie z matka dziecka ale ona nie byla skora do negocjacji, po
    naprawie auta wyslalem kopie faktury z prosba o zwrot kosztów i
    nic, nie dostalem odpowiedzi. Nie jestem bogaty i nie stac mnie na
    poniesienie takiego wydatku wiec pozosaje mi wniesienie sprawy do
    sadu i domaganie sie zwrotu kosztów jak i odszkodowania za spadek
    wartosci samochodu w wyniku zdarzenia ok. 3 tys. zl , czyli w sumie
    moje roszczenia sa na sume 4 tys.
    Bardzo bym prosil o pomoc w napisaniu pozwu i o wskazówki na temat
    dalszego postepowania z tym pozwem.
    dzieki
    pozdrawiam