  • 11. Data: 2006-05-08 10:23:45
    Temat: Re: upomnienie - kara za postoj w strefie - jak sie wywinac?
    Od: "Piotr S" <s...@W...gazeta.pl>

    Hania, Ty nawet w ułamku procenta nie jesteś tak wkurzona tymi biletami
    faszystowskimi jak ja. Dzwoniłem do nich jakiś czas temu z zapytaniem czy
    długo jeszcze będą mnie męczyć tymi wezwaniami co to we wcześniejszym poście
    napisałem a ona mi, że jeszcze 1100zł mam do zapłacenia.czy 1100 zł za
    parkowanie to nie jest lekka przesada?

  • 12. Data: 2006-05-08 13:55:47
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Piotr S <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > napisałem a ona mi, że jeszcze 1100zł mam do zapłacenia.czy 1100 zł za

    ja sie tam sadow nie boje - zczyszcza mnie zlodziejstwo w bialych
    rekawiczkach: na dziurach i wysokich kraweznikach rozwalam samochod, rowerem
    nie ma gdzie jezdzic, na wrotkach - to sobie po balkonie moge pojezdzic, a
    jakies mendy ciagle chca ode mnie kasy. Niech sie wezma za porzadna
    robote...a swoja droga: zczyszcza mnie debilizm i ugodowosc naszego
    spoleczenstwa: cos nie jest usankcjonowane (no chyba, ze za prawo przyjac, ze
    jakis kmiot otworzyl sobie kiosk z biletami postojowymi, wlepia mi cos za
    wycieraczke w imie tego...ze:"bo tak!") a spoleczenstwo jak te cielaki
    prowadzone na rzeź - na wszystko sie zgadzaja.
    No i wszystko sie uklada w jedna historyjke. I nie dziwie sie, ze Lepper jest
    w tym bajzlu v-ce premierem, a Giertych bedzie nam dzieci uczyl.
    A w moim zapyzialym miescie prezydentem jest koles lamiacy prawo. Fuck.

    niech mi udowodnia, ze tam bylam i nie mialam biletu na desce, to zaplace. A
    nie-to spadac w buraki, gdzie ich miejsce.

    Hania