  • 1. Data: 2002-11-20 22:47:47
    Temat: upadłość S.C.
    Od: "oleś" <o...@i...pl>

    Witam
    Podobno zmieniły się przepisy odnośnie spółek cywilnych i mogą one ogłosić
    upadłość na takich samych zasadach jak podmioty prawne ??? Czy ktoś to
    potwierdzi ?

  • 2. Data: 2002-11-21 05:05:33
    Temat: Re: upadłość S.C.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Nov 2002, oleś wrote:

> [...]
    >+ upadłość na takich samych zasadach jak podmioty prawne ??? Czy ktoś to

    Nie potwierdzę wprost. Tu albo na *.podatki widziałem posty
    o upadłości osób fizycznych - a S.C. to właśnie owe osoby.
    Może tą drogą...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-21 07:40:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisa_(a):

    > Nie potwierdzę wprost. Tu albo na *.podatki widziałem posty
    > o upadłości osób fizycznych - a S.C. to właśnie owe osoby.
    > Może tą drogą...

    Przepisy to się nie zmieniały, a jeśli już to w drugą stronę. Ostatnio
    SN zmienił zdanie i orzekł, że sc nie ma już zdolności upadłościowej,
    tylko jej wspólnicy - jako przedsiębiorcy.

    KG

  • 4. Data: 2002-11-21 07:56:15
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    > SN zmienił zdanie i orzekł, że sc nie ma już zdolności
    upadłościowej,
    > tylko jej wspólnicy - jako przedsiębiorcy.

    A gdzie o tym znaleźć?
    I czy dotyczy to S.C. rozwiązanych z mocy ustawy?
    Wspólników którzy odpowiadają za zadłużenie S.C.?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 5. Data: 2002-11-21 15:16:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Qwax napisa_(a):
    > Ostatnio
    > upadłościowej,
    > >
    > A gdzie o tym znaleźć?
    > I czy dotyczy to S.C. rozwiązanych z mocy ustawy?
    > Wspólników którzy odpowiadają za zadłużenie S.C.?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021119/p
    rawo/prawo_a_6.html

    KG