  • 1. Data: 2002-11-20 20:19:42
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: <z...@g...pl>

    Starałem się o kredyt mieszkaniowy (wraz z żoną) w jednym z wiekszych
    baknków.
    Przed podpisaniem umowy musialem dostarczyć dane o zatrudnieniu,
    wysokości dochodów itp., doniosłem wszystko.
    Na tej podstawie dowiedziałem się, że powinienem bez problemu otrzymać
    kredyt.
    Musiałem sobie teraz znaleźć mieszkanie - znalazłem.
    Aby starać się o kredyt musiałem do banku dostarczyć przedwstępną umowę
    sprzedaży mieszkania co wiązało się z kosztami (zadatek w wysokośći 10%
    wartości), potem musialem dokonać wyceny mieszkania (oczywiście na
    własny koszt).
    Wszystkie dodatkowe papiery zlożyłem do banku i czekałem na telefon
    kiedy mam przyjść podpisać umowę z bankiem.
    No i doczekalem się telefonu z informacją, że ponieważ jedno z nas
    pracuje w firmie, którą mogą (podobno) za jakiś czas zamknąć nie mamy
    szans na uzyskanie kredytu i decyzja jest negatywna.

    Na razie przychodzi mi na myśl, że mój wkład własny w to mieszkanie
    poszedł się właśnie j****

    --
    zly duch

  • 2. Data: 2002-11-20 20:26:12
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie przychodzi mi na myśl, że mój wkład własny w to mieszkanie
    > poszedł się właśnie j****

    Jeden bank jest w Polsce?

    Karol