    From: "bartekE320" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa zlecenie na koniec miesiaca - cd.
    Date: Mon, 7 Jan 2008 20:21:32 +0100

    Troche sie zmienilo od poprzedniego watku:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/a5d43
    6d722b89000?hl=pl

    Otoz dostalem umowe za grudzien - jest to jednak umowa o dzielo. Teraz znowu
    pracuje teoretycznie bez umowy (bedzie wystawiona dopiero na koniec
    miesiaca).
    Powiedzialem dzis, ze chce zakonczyc wspolprace i nawet nie chce pieniedzy
    za te kilka dni od poczatku miesiaca. Niestety dowiedzialem sie, ze musze
    pracowac jeszcze 2 tygodnie, na ktore sie zapisalem w grafiku przez e-maila,
    bo "tak sie umawialismy ustnie przy rozmowie kwalifikacyjnej - jak bedziesz
    rezygnowal to jeszcze 2tyg bedzisz musial przepracowac". "Mozesz zrezygnowac
    juz teraz jak ktos wezmie za ciebie zastepstwo". Zapytalem co bedzie, jak
    nie bede przychodzil do pracy. Uzyskalem odpowiedz, ze "-Zobaczysz! -Co
    zobacze? -Zajma sie tym nasi prawnicy". Nie za bardzo mam ochote juz tam
    przychodzic bo mam nowa prace i te dwa tygodnie to bedzie dla mnie duza
    strata. Co moge zrobic? Jak najlepiej to rozwiazac? Jakies zwolnienie
    lekarskie wystraczy? Jestem studentem, wiec nie sa odrowadzane zadne skladki
    a jedynie zaliczka na podatek dochodowy.

    Umowa za grudzien wygladala tak (podpisalem ja dopiero dzis, chociaz jest
    "zawarta 01.12.2007r"!):
    http://img217.imageshack.us/img217/698/dsc00801jp8.j
    pg