  • Data: 2002-04-25 10:27:12
    Temat: umowa zlecenie / 26letni sudent
    Od: "Lokir" <l...@6...pl-> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczow

    czy ktos z Was wie moze jak to jest z zatrudnianim studentow na umowe
    zlcenie
    z tego co mi wiadomo z dniem ukonczenia 26 roku zycia student musi zaczac
    oplacac ZUS od umowy zlecenia.
    ale slyszalem od pewnej milej pani ze jest ponoc kruczek w prawie pracy
    mowiacy ze owszem jest to 26 .. ale 26 + iles tam jeszcze dni co w praktyce
    przeklada sie na prawie rok wiecej zwolnienia z ZUSu ..

    czy moje informacj sa tylko plotka ?
    jesli nie sa prosze mnie skierowac do zrodla tejze informacji ?

    z gory dziekuje za pomoc
    Lokir

    PS. prosze odpowiedzcie to dla mnie bardzo wazna informacja !