  • 1. Data: 2002-11-06 18:43:04
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "conkon" <c...@i...pl>

    Witam, zastanawiam sie na jakiej zasadzie funkcjonuje (nie wiem jaka jest
    wlasciwa nazwa) umowa-zlecenie. Dodam ze jestem studentem i poza tym
    pracuje. Jakie korzysci / jakie straty, jesli takie sa daje mi ten "uklad".
    Czy przysluguje mi zwrot podatku pod koniec roku podatkowego i czy
    "umowa-zlecenie". Troche to wszystko zawile, ale niestety nie bardzo
    orientuje sie w tych zagadnieniach. Jak znacie jakies adresy na ten temat to
    rowniez napiszcie.