  • 11. Data: 2009-12-03 09:03:27
    Temat: Re: umowa "z rozpędu"
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    no ale umowy nie podpisano z dagmara kowalska tylko firma 'phu dagmar -
    dagmara kowalska'

    jesli przestanie istniec dagmara kowalska - przestanie istniec jej firma
    jesli przestanie istniec 'phu dagmar - dagmara kowalska' to nie przestanie
    istniec jej wlasciciel (no chyba ze wierzyciele beda bardzo wsciekli;P)

    sir

  • 12. Data: 2009-12-03 09:36:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 10:03:27 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > no ale umowy nie podpisano z dagmara kowalska tylko firma 'phu dagmar -
    > dagmara kowalska'

    W takim przypadku osobowość prawną ma wyłącznie pani Kowalska. Nic się
    zatem nie zmienia. Podobnie jeśli z PHU Dagmar zmieni firmę na Dagmarex.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-12-03 10:30:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.12.2009 09:13), Olgierd wrote:

    > Nie musi a nawet raczej nie ma takiej możliwości ;)

    Może i nie ma możliwości zrobienia cesji, ale jest możliwość podpisania
    umowy cesji :). Sam taką podpisywałem "przepisując" numer z osobistego
    na DG. Operator się uparł że sama zmiana danych nie wystarczy, to co mi
    szkodziło podpisać nieważną umowę :)

    p. m.

  • 14. Data: 2009-12-03 11:40:29
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 14:09:28 -0800 (PST), Magda Z. napisał(a):

    > Siostra miała małą firmę ,którą zlikwidowała. Miała w tej firmie umowę
    > na usługi telekomunikacyjne z operatorem gsm. Przyszedł koniec umowy,
    > przedłużyła umowę na warunkach jak dla osób prywatnych (bo firmy nie
    > ma i - trudno "brać" warunki jak dla firmy), ale sama umowa jest na tą
    > zlikwidowaną DG -tak trochę z rozpędu. Czy to duży błąd ? Może
    > powinna to jakoś "odkręcić" ?

    Mam zasadnicze wątpliwosci, czy ta umowa jest w ogóle ważna, skoro jest
    zawarta z podmiotem, którego nie ma. Chyba że przy działalnośic na własny
    rachunek umowa z "firmą" jest zawsze umową z człowiekiem. Tylko czy te
    rabaty np na telefon czy darmowe minuty do 10 osób po groszu Ci przysługują
    ?

  • 15. Data: 2009-12-03 11:46:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek pisze:

    > Mam zasadnicze wątpliwosci, czy ta umowa jest w ogóle ważna, skoro jest
    > zawarta z podmiotem, którego nie ma. Chyba że przy działalnośic na własny

    Podmiot istnieje, przecież siostra żyje.

    --
    Liwiusz