  • 1. Data: 2005-05-23 07:14:38
    Temat: zwrot kasy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Mam takie pytanko. Załóżmy, że w serwisie uznali usterkę. Przysyłają
    nowe urządzenie. Czy mogę nie przyjąć nowego sprzętu, tylko prosić o zwrot
    pieniędzy? Po prostu jedne urządzenie mi siada i po małej dopłacie mógłbym
    kupić coś lepszego.

  • 2. Data: 2005-05-23 08:38:31
    Temat: Re: zwrot kasy
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Spróbuj dogadać się z serwisem, może na to pójdą, a może nie. Obowiązku
    takiego nie mają.
    Jacek

  • 3. Data: 2005-05-23 10:12:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj dogadać się z serwisem, może na to pójdą, a może nie. Obowiązku
    > takiego nie mają.

    tak myślałem. No trudno. Będę musiał wziąć to co dają. :(

  • 4. Data: 2005-05-23 10:54:21
    Od: "dyzio" <d...@d...com.pl>

    Uważaj na to co jest w umowie
    lub karcie gwarancyjnej napisane
    drobnym drukiem.
    Np. Hevlett Packard (HP) i chyba SONY
    może na wymianę dać sprzęt nie nowy ale
    wyglądający jak nowy, nie musi to być
    taki sam model lub mogą oddać pieniądze
    w zależności co ustalą wserwisie.
    Mnie to już spotkało z faxo-drukarko-skanerem
    dali inny model w dodatku niekompletny.
    Odwołałem się serwisu(Wa-wa) że,takie modele mam 2
    i mnie nie satysfakcjonują dlatego kupiłem nowszy
    ten który zdefektował. Zarządałem tego samego modelu
    tego smego podwykonawawcy (Węgry i Filipiny)
    Ponieważ nie mieli tego w Polsce nastąpił zwrot gotówki
    za którą kupiłem taki sam egzemplarz w iinej firmie i jest OK
    dyzio