  • 1. Data: 2005-05-23 05:54:20
    Temat: Odszkodowanie od PKP za zniszczone rzeczy?
    Od: "Artus " <s...@g...pl>

    Witam,
    Jechałem sypialnym. W nocy, w przedziale obok, pękła rurka od kranika z wodą,
    który jest w przedziale. Zanim zauważono awarię woda rozlała się do paru
    przedziałów. Zamoczyło mi buty i parę ubrań, które były na dnie torby, która
    stała na podłodze. Byłem w delegacji i nie miałem kiedy i gdzie tego
    wysuszyć, więc rzeczy prawie dwa dni były mokre i nie da się już tego używać
    Nie pomyślałem o tym, że mogłem wziąć od konduktora na bilecie jakąś
    adnotację o tym, że w wagonie była awaria. Czy mogę domagać się od PKP
    jakiegoś odszkodowania?

    Pozdrawiam,
    Artus

  • 2. Data: 2005-05-23 22:16:21
    Temat: Re: Odszkodowanie od PKP za zniszczone rzeczy?
    Od: "wieols" <w...@z...pl>

    Użytkownik "Artus " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie pomyślałem o tym, że mogłem wziąć od konduktora na bilecie jakąś
    > adnotację o tym, że w wagonie była awaria. Czy mogę domagać się od PKP

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Jeżeli już to napewno nie od PKP ale od WARSU który jest zupełnie
    niezależnym od t.zw. kolei przedsiębiorstwem i włascicielem wagonu którym
    jechałeś. Szanse Twoje w tej sprawie oceniam jako mizerne ale nie
    beznadziejne. Po takiej awarii "slipingowy" być może sporządził jakiś raport
    dla przełożonych.