  • 1. Data: 2006-07-25 21:48:32
    Temat: umowa uzytkowania mieszkania
    Od: "MadziaK" <M...@g...com>

    Witajcie.
    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco. Moi rodzice maja mieszkanie, w
    ktorym bede mieszkac wraz z moim mezem. Prawnie mieszkanie nalezy do
    rodzicow i oni chca nam je "uzyczyc". Wraz z wszystkimi obowiazkami,
    przywilejami, reprezentowaniem rodzicow na zebraniach w spoldzielni
    itp. Mieszkanie nie zostaje na nas przepisane ze wzgledu na oczekiwanie
    na likwidacje podatkow od darowizny:)
    Czy moze moglby mi ktos pomoc taka umowe sformulowac, bo zupelnie
    zielona jestem w tym temacie;(
    pozdrawiam
    MadziaK

  • 2. Data: 2006-07-25 22:00:14
    Temat: Re: umowa uzytkowania mieszkania
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > Czy moze moglby mi ktos pomoc taka umowe sformulowac, bo zupelnie
    > zielona jestem w tym temacie;(
    > pozdrawiam
    > MadziaK

    Madziu, polecam google :-)

    http://prawo.ngo.pl/x/72383;jsessionid=4A067E2F92DE2
    1001D7671C61487B0FE.tomcat

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-07-26 08:24:27
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    Dzieki, chyba sie starzeje:)
    pol nocy szukalam w goglach, ale nie wpadlam na to by napisac "lokalu
    mieszkalnego":))
    dziekuje bardzo
    MadziaK

  • 4. Data: 2006-07-26 08:28:03
    Od: "MadziaK" <M...@g...pl>

    A jeszcze jedno, jak tam dodac stosowny zapis dotyczacy reprezentowania
    mojego taty we wszystkich sprawach wszelakich zwiazanych z mieszkaniem?
    Rozumiem ze umowa bylaby notarialna, ale to nie problem.
    Chodzi o to, zeby moj glos na zebraniu wspolnikow byl tak samo wazny jak
    taty, bym w tym mieszkaniu mogla zalozyc telefon, by w spoldzielni mi dali
    klucz do furtki itp.
    pomozecie mi troszeczke?:)
    MadziaK