  • 1. Data: 2005-07-30 18:56:18
    Temat: umowa spolki cywilnej, jeden wspolnik
    Od: "E.W." <e...@s...pl(USUN TO)>

    Witam , prosze o jakies doswiadczenia - na co uwazac, jakie punkty sa wazne
    szczegolnie, jakie problemy ewentualnie moga pozniej czekac ze wzgledu na
    zle skonstruowana umowe ?
    Ze wspolnikiem sie lubimy i kumplujemy, wspopracujemy ogolnie od 5 lat bez
    konfliktow wiekszych, ale nigdy tak blisko.
    Ja wnosze wiedze i jakies doswiadczenie, pomysly i sposoby realizacji ,
    informacje i umiejetnosci. On wnosi kapital (wiekszosc) - na co uwazac w
    umowie ? Nie chcialbym zeby kiedys doszlo do wyeliminowania mnie z
    kwitnacego interesu z powodu np niezgodnosci pogladow i t.p...
    Dzieki za uwagi , nawet krotkie pomysly.. prosze tylko o wypowiedzi osob
    doswiadczonych, teoria mniej wazna.. pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-30 19:04:12
    Temat: Re: umowa spolki cywilnej, jeden wspolnik
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 lip o godzinie 20:56, na pl.soc.prawo, E.W. napisał(a):

    > Witam , prosze o jakies doswiadczenia - na co uwazac, jakie punkty sa wazne
    > szczegolnie.....

    Wpiszcie punkt w umowie który będzie mówił że w razie śmierci jednego ze
    wspólników spółki - jego spadkobiercy mogą ustanowić pełnomocnika który
    będzie ich reprezentował w tej spółce.
    Dzięki temu unikniecie automatycznego rozwiązania spółki w przypadku
    śmierci któregoś ze wspólników. Nie myśl że mam coś złego na myśli - po
    prostu wszystko sie może zdarzyć, wypadek itp - a taki zapis wiele ułatwia,
    nie trzeba zwalniać pracowników, remanentu, środki trwałe itd etc.
    Przerabiane traumtycznie.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423