  • 1. Data: 2005-03-03 13:22:20
    Temat: umowa przetwarzania danych osobowych
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Witam!

    Potrzebuję niewielkiej pomocy. A może i poważnej. Potrzebuję rzucić okiem
    na umowę powierzenie przetwarzania danych osobowych. Potrzebuję taką
    napisać a nie jestem prawnikiem. Nie wiem co powinno być zawarte w takiej
    umowie... Tak, to oznacza, że potrzebuję poważnej pomocy.
    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    ====
    Piotr Zdziechowiak

    Do budzenia mam żone. Nie po to tyle pieniedzy w nią
    wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo.
    piotr (at) zdziechowiak.pl
    [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063]
    ====

  • 2. Data: 2005-03-04 09:32:42
    Temat: Re: umowa przetwarzania danych osobowych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Piotr Zdziechowiak" <p...@s...zdziechowiak.pl> napisał w
    wiadomości news:d0732e$884$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > napisać a nie jestem prawnikiem. Nie wiem co powinno być zawarte w takiej
    > umowie... Tak, to oznacza, że potrzebuję poważnej pomocy.

    Taką umowę można z powodzeniem stworzyć samemu. Wystarczy zastanowić się
    chwile dłużej i stworzyć paragrafy.
    W umowie określasz jasno i wyraźnie o co ci chodzi np.

    1. Fima X powierza przetwarzanie danych osobowych firmie Y.
    2. Firma Y zobowiązuje się nie udostępniac danych bez wiedzy i zgody X, w
    przypadku stwierdzenia że dane zostały udostepnione, firma Y dobrowolnie
    zgadza się wypłacić zadośćuczynienie firmie X w wysokości: 5.000 zł i po
    1500 zł za dane każdej osoby które zostały przekazane.
    3. Firma Y zobowiązuje chronić dane osobowe przed dostępem osób
    niepowołanych, zgodnie z ustawą o danych osobowych.

    Moim zdaniem ważne jest aby zawrzeć w umowie konkretne kwoty odszkodowania z
    klauzulą dobrowolnego poddania się.
    W przypadku naruszeń umowy, sąd ma ułatwione zadanie: sąd stwierdza
    niedotrzymanie umowy, wydaje nakaz zapłaty i spox.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net